Pedały Heusinkveld Sim Sprint w pigułce

Zalety i wady
✅ Wysokiej klasy urządzenia peryferyjne
✅ Jakość wykonania godna sportów motorowych
✅ Solidna konstrukcja
❌ Bardzo wysoka cena
❌ Wspornik pedału sprzedawany oddzielnie
ㅤ
Konfiguracje do wyścigów symulacyjnych zazwyczaj obejmują urządzenia peryferyjne, takie jak podstawa, kierownica (lub kierownica) i pedały. Oczywiście segment wyścigów symulacyjnych składa się z kilku zakresów z jednego prostego powodu: nie wszyscy zawodnicy są jednakowo zaangażowani w tę wspaniałą dyscyplinę.
W przypadku klasy podstawowej i części klasy średniej mamy do czynienia z markami takimi jak Logitech i Thrustmaster, które dominują na rynku dzięki zestawom, które są przystępne cenowo, dobrej jakości i zapewniają przyzwoite wrażenia. Jeśli chodzi o resztę średniej i najwyższej półki.., Fanatec króluje już od jakiegoś czasu, oferując produkty doskonałej jakości, które są zarówno premium, jak i inspirowane konkurencją.
No i jest jeszcze najwyższa półka, segment zazwyczaj zarezerwowany dla profesjonalistów sportów motorowych (kierowców), którzy chcą trenować na symulatorach, a także fanów, którzy są bardzo dobrze sytuowani finansowo. Jednym z niewielu graczy w tym segmencie jest Heusinkveld. Marka ta została założona przez dwóch Holendrów i zajmuje się wyłącznie wysokiej klasy urządzeniami peryferyjnymi do symulatorów wyścigowych. W dalszej części przedstawię jeden z jej pedalboardów, Sprint. Opowiem o jego mocnych i słabych stronach oraz przedstawię moją opinię na jego temat.
Główne cechy techniczne mechanizmu korbowego
- Masowe wykorzystanie laserowo ciętej stali do stworzenia różnych części mechanizmu korbowego
- Dostępne w konfiguracji z 2 lub 3 pedałami
- Technologia Load Cell we wszystkich pedałach Heusinkveld Sprint
- Pedał hamulca o maksymalnym nacisku 120 kg
- Zgodność z platformą Microsoft Windows
- Wszystkie pedały są regulowane, aby pomieścić maksymalną liczbę wyścigów symulacyjnych
- Elektronika zawiera 12-bitowe czujniki do przesyłania informacji do systemu simus
- Oprogramowanie SmartControl umożliwia całkowitą konfigurację martwych stref na wszystkich pedałach.
Konstrukcja pedałów Heusinkveld Sim Sprint
Tak więc projekt Heusinkveld Sprint. Cóż, jest wysublimowany! Wszystkie części tego pedalboardu są wykonane z wysokiej jakości stali ciętej laserowo. Po wyjęciu pedałów z pudełka ma się wrażenie, że to urządzenie jest godne użycia w Porsche, Ferrari lub Lamborghini, jest tak wysokiej klasy.
Konstrukcja wykonana jest w całości ze stalowych płyt przyciętych z dokładnością do milimetra i utrzymywanych razem za pomocą wsporników i śrub. Jest po prostu wspaniała, nawet jeśli moja ocena jest nieco stronnicza ze względu na masowe użycie metalu. Stal ma polerowane wykończenie, co nadaje jej bardzo piękny i przede wszystkim wysokiej jakości wygląd.

Montaż na zamówienie
Heusinkveld Sprint można zamontować bezpośrednio na kokpicie, mocując każdy pedał niezależnie, lub na płycie Heusinkveld lub wsporniku, który jest sprzedawany osobno. Zanim zaczniemy krzyczeć, należy pamiętać, że jest to marka premium, z portfolio konkretnych klientów, którzy już posiadają kokpit z najwyższej półki.
Pomijając tę małą „wadę”, Sprint jest bardzo łatwy w montażu, z 4 śrubami na każdy pedał, niezależnie od wybranego systemu montażu. Jednak ten wybór mocowania ma wiele zalet, takich jak możliwość ustawienia pedałów zgodnie z własnymi preferencjami, a szczerze mówiąc, niewiele marek na to pozwala. Preferowałbym dodanie wspornika z pedałami, tak aby zawodnicy simracingu mieli wybór montażu pedałów bezpośrednio do kokpitu lub nie, i nie byli ograniczeni przez taki system montażu.
Produkcja i wykończenie
Podczas projektowania Heusinkveld Sprint hasłem przewodnim była jakość premium i mogę powiedzieć, że znajduje to odzwierciedlenie w każdym pedale. Wykorzystując stal nierdzewną praktycznie do wszystkiego, jakość wykonania Sprinta jest godna najbardziej luksusowych samochodów wyścigowych na świecie.
Wycięcia są wycinane laserowo, co zapewnia niezrównane wykończenie. Co więcej, kontrola jakości marki jest wyjątkowa, wycofując wszelkie niezgodne części. Ten pedalboard to prawdziwe dzieło sztuki, a w przeszłości widziałem podobne urządzenia peryferyjne wysokiej jakości.
Jeśli chodzi o wykończenie, jest ono na równi z jakością wykonania: wyjątkowa. Wszystko jest idealne, od metalowych płytek i śrub po wsporniki i sprężyny. Wszystko jest skrupulatne i widać to po podniesieniu jednego z pedałów. Nic się nie rusza, wszystkie części są na swoim miejscu i tam pozostają.
Zapoznanie się z pedałami
Pierwsze wrażenie po wyjęciu pedałów Heusinkveld Sprint z pudełka to jakość i precyzja. Biorąc pod uwagę, że ten mechanizm korbowy wykorzystuje Load Cell we wszystkich pedałach, są one wytrzymałe w porównaniu do konkurencji, która wykorzystuje tę technologię tylko w hamulcu. Ale biorąc pod uwagę cenę tej zabawki, prosimy o najlepsze.
Technicznie rzecz biorąc, nie musisz niczego składać, poza przymocowaniem pedałów do kokpitu lub stojaka, które musisz kupić osobno. Ale ta operacja jest stosunkowo łatwa, ponieważ wszystko, co musisz zrobić, to ustawić pedały i przykręcić je. Bardzo proste.
Jeśli chodzi o solidność, pedały nie poruszają się nawet o milimetr. Zastosowanie stali nierdzewnej zapewnia bardzo solidną konstrukcję wszystkich pedałów. Można odnieść wrażenie, że Heusinkveld Sprint jest urządzeniem wysokiej jakości, zaprojektowanym tak, aby przetrwać wiele lat, nawet jeśli jeździsz w trybie gruff podczas wszystkich sesji sim-racingowych.
Wrażenia podczas gry
Przejdźmy do najważniejszej części: wrażeń. Ten Heusinkveld Sprint jest po prostu idealny do wyścigów symulacyjnych, zapewniając wrażenia godne prawdziwego samochodu wyścigowego.
Jak wspomniałem powyżej, Heusinkveld Sprint to pedalboard Load Cell, niezależnie od tego, czy używasz go w konfiguracji z 2 czy 3 pedałami. Oznacza to, że dane są interpretowane jako funkcja siły przyłożonej do każdego pedału, podobnie jak w samochodzie wyścigowym, co czyni go całkowicie wciągającym w symulację wyścigów. Oczywiście siła nacisku na pedały jest różna: pedał hamulca może przyjąć do 120 kg siły nacisku, co jest po prostu ogromną wartością. W przypadku innych pedałów jest to do 13 kg.
Czucie pedału hamulca jest surrealistyczne, zwłaszcza po sesjach na F1 21 lub Assetto Corsa. Uczucie hamowania jest natychmiastowe, z ugryzieniem od pierwszego milimetra skoku. Co więcej, oprogramowanie pozwala dostosować martwą strefę każdego pedału, dzięki czemu można uzyskać idealną konfigurację.

Kompatybilność pedałów Heusinkveld Sim Sprint
Heusinkveld Sprint to pedalboard kompatybilny tylko z komputerami PC i tylko tymi z systemem Windows 10 lub nowszym. Co prawda powiesz mi, że większość sim-racerów, którzy robią zakupy w segmencie Heusinkveld , już korzysta z komputerów PC, ale wolałbym, aby przynajmniej była obsługa konsoli, bez konieczności konfigurowania pedałów za pomocą oprogramowania Heusinkveld. Nawiasem mówiąc, jeśli dotyczy to Ciebie i nie korzystasz z komputera, polecam odkryć inne pedalboardy kompatybilne z konsolami tutaj.
Mówiąc o konfiguracji, Heusinkveld Sprint łączy się z komputerem za pomocą kabla USB i jest obsługiwany bezpośrednio przez system Windows. Jeśli chcesz dostosować martwe strefy pedałów, oprogramowanie Heusinkveld jest do tego idealne, pozwalając ci mieć martwą strefę, jeśli chcesz.
Stosunek jakości do ceny
Cena Heusinkveld Sprint wynosi 536 euro za wersję 2-pedałową i 710 euro za wersję 3-pedałową. Nawet jeśli ten pedalboard pozostaje najlepszy w swojej kategorii, a mianowicie Load Cell, nadal jest drogi, ale jego stosunek jakości do ceny jest uzasadniony i mniej lub bardziej bezkonkurencyjny.
Należy jednak pamiętać, że wspornik pedału jest sprzedawany osobno za 102 euro na stronie producenta. Jeśli masz kokpit, który obsługuje indywidualne mocowanie każdego pedału, cena Heusinkveld Sprint jest znakomita. Ale jeśli musisz kupić wspornik, stosunek jakości do ceny nie jest moim zdaniem tak świetny.
Mój werdykt na temat Sim Pedals Sprint od Heusinkveld
Dla tych, którzy mają środki i szukają najlepszego pedalboardu Load Cell na rynku, Heusinkveld Sprint jest jedynym możliwym wyborem, z tego prostego powodu, że konkurencja jest daleko w tyle. Heusinkveld Sprint plasuje się pomiędzy dobrym pedalboardem Load Cell klasy premium, a aktywnym pedalboardem, takim jak Simucube ActivePedal.
Polecam to urządzenie wszystkim sim-racerom, którzy są zagorzałymi fanami tej dyscypliny, a przynajmniej tym, którzy mają konto bankowe, aby je kupić, ponieważ 536 euro za 2 pedały to dużo do zapłacenia. Dla profesjonalnych zawodników, którzy chcą trenować w sim-racingu, masz ten pedalboard lub Simucube. W każdym razie dla mnie jest to zdecydowanie najlepszy pedalboard na rynku. Ale jeśli nie jesteś przekonany lub chcesz korby, która oferuje mniejszy stosunek jakości do ceny, polecam przeczytać mój artykuł na temat 4 najlepsze mechanizmy korbowe do wyścigów Sim Racing na 2025.
0 komentarzy